*演唱者:Dinah Shore

My funny Valentine

我可愛的情人
Sweet comic Valentine
甜蜜喜感的情人
You make me smile with my heart
你讓我從心底發出會心一笑

Your looks are laughable
你滑稽的模樣
Unphotographable
任何畫筆都無法捕捉
Yet you're my favourite work of art
但你卻是我最珍愛的藝術品

Is your figure less than Greek
你的面龐比希臘人清瘦
Is your mouth a little weak
你的嘴唇有點單薄
When you open it to speak
當你開口說話時
Are you smart?
你可曾察覺?

But don't change a hair for me
但不要為我而有絲毫的改變
Not if you care for me
如果你在乎我
Stay little Valentine stay
就留下吧,我的小情人

Each day is Valentine's day
那麼每一日都將會是情人節

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 咩咩羊 的頭像
    咩咩羊

    很像貓咪的獅子

    咩咩羊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()